Véget ér az európai körbeverős játék
2016. március 31. írta: Hodini

Véget ér az európai körbeverős játék

Kezdődik az EU LCS Spring Playoff

Elérkeztünk az európai LCS rájátszásához, az első párharc szombaton este lesz, ezért úgy véltem, ideje visszanézni, hogy a tavaszi alapszakasz előtti jóslatomból mi az ami bejött és mi az, amivel nagyon mellélőttem. Mert hogy van mindkettőből bőven, nyilván. Lássuk!

eulcs_1.jpg

Lottóznom kéne kategória:

5. lett a Unicorns of Love. Tény, hogy ehhez némi pech is kellett, hiszen Diamondprox vízumproblémája, majd az azt követő hónapban alkalmazott junglerek (Rudy, Djoko, Loulex) heti szintű rotálása miatt igazából az 5. hely egy egészen kiváló eredmény Vizicsacsiék számára. Csacsi egyébként az utolsó 1-2 hetet leszámítva élete formájában játszik, igaz, ebben sokat segített neki Diamond. Steelback meg aztán pláne, nálam toronymagasan a legjobb lövész tavasszal, a francia fiú felnőtt a feladathoz és oda-vissza megrépázta korábbi csapatát, a Fnaticot. A pónik a rájátszásban az Origennel találkoznak, sOAZ-ék viszont oda-vissza verték őket az alapszakaszban, igaz, ez egy Bo5 esetében nem sokat jelent. Igaz, szerintem el fognak menni 5 meccsig, de én 3-2-es UOL győzelmet mondanék. És ezúton kérném a mélyentisztelt német adminisztrációt, hogy ENGEDJÉTEK VISSZA DIAMONDOT AZ ORSZÁGBA. Kösz.

diamond.png

Az élmezőnyben végez a Vitality. Igaz, én nekik adtam a 2. helyet és az H2K-nek a 3.-at (végül fordítva lett), kicsit örülök, mert sokan lehurrogtak azért, amiért ennyire előre tettem a francia szervezet LoL alakulatát. Pedig Cabochard még mindig egy igazi állat topon, Nukeduck még mindig jó, Hjarnan és Kasing pedig még mindig az egyik legjobb duo az alsó ösvényen. A fiúknak a jelenleg eléggé rottyon levő Fnaticcal kell játszaniuk, az alapszakaszban mutatott teljesítmény alapján pedig simán bemondanék egy 3-1 Vitalityt, de nem szabad elfelejteni, hogy a Fnatic valahogy begyúrta magát a döntőbe az IEM katowicei bajnokságában, ráadásul lejátszott majdnem még egy teljes LCS alapszakasznyi meccset 2 nap alatt, szóval nem szabad ennyire leírni őket. Én meghúzom a váratlant: 3-2 Fnatic. Aztán majd max. megköveztek, de vállalom. Az H2K-ről nem nagyon lehet mit mondani, stabilak voltak tavaly, Forg1vennel pedig csak még jobbak lettek, ők lehetnek a másik csapat, akik a döntőbe mennek, függetlenül a Vitality-Fnatic kimenetelétől.

Fnatic. 4. helyre tippeltem őket, optimista voltam, csak a 6. helyen végeztek. Hiába, a vezér, a karmester Yellowstar távozása komoly bélyegett nyomott a csapatra, NoxiaK nem vált be, Klajnak pedig ezek élete első LCS meccsei, aki ráadásul Rekkles közbenjárására került be, mondván vele elég jól össze tud játszani. 2015 legjobb európai csapatának iszonyat nehéz dolga lesz, de az IEM-en már megmutatták, hogy ha nem Bo1-ről van szó, akkor tudnak adaptálódni a meccsekhez, Rekklesnek pedig tilos odaadni Jhint, Spiritnek Lee Sint, Gamsunak Rammust, Nautilust... és ennyi ban nincs a világon, szóval azért van remény.

ys.png

Minek is erőltetem ezt a szakmát kategória:

A Gamers2 dominanciája még engem is meglepett, Ocelote és csapata a korábbi jóslatom szerint a 6. helyre fért be, ehhez képest igen meggyőző játékot mutattak az egész szezon során, abszolút megérdemelték az alapszakasz győzelmet. PerkZnek szerintem nem volt olyan meccse, ahol ne solokillelte volna az ellenfelét, Trick pedig egy atomkirály jungler és annak ellenére, hogy két koreai is van a csapatban, úgy tűnik, a kommunikációval nincs probléma. Én Kikist érzem a csapat talán leggyengébb láncszemének, de ő még nincs egy éve, hogy jungle pozícióból topra váltott, szóval lesz ez még jobb is. Szerintem a G2 lesz az egyik döntős csapat, ők majd az UOL-Origen meccs győztesével játszanak.

Az Origen szöszmötölése rendkívül csalódást keltő volt. Személy szerint bíztam benne, hogy PowerofEvil érkezésével csak még erősebb lesz xPeke csapata, de a fiatal német úgy tűnik, nem tudja megfelelően helyettesíteni a backdoor királyt, mintha sOAZ is csak akkor lenne hajlandó játszani, ha Peke játszik. Esküszöm ha Cyanide visszajönne (egyébként hivatalosan sub a csapatnál) az Origen lenne a legjobb alakulat a bajnokságban. Niels és Mithy továbbra is viszik a vállukon a csapatot, ha kell, PoE viszont úgy tűnik, túlértékelt volt tavaly. Az UOL-nál rá építették a csapatot, a taktika szinte minden meccsen a "Protect PoE" volt, az Origennél viszont nem ez van és valószínűleg ezért nem tud úgy tündökölni mint tavaly. Nagy cipőbe kell belebújnia, meglátjuk, sikerül-e neki. 

origen_1.jpg

Futottak még kategória:

A Giants siralmas szereplése: én azért jobbat vártam Pepitől, igaz, egy fecske nem csinál nyarat, ez egy csapatjátékban különösen igaz ugye. Valahogy bennmaradtak nyárra is, de Pepi, ha akar még valami komolyabbat a karrierjével, akkor dobbantania kéne. 

Az Elements meglepően jó szereplése már csak azért is ígéretes, mert nagyjából 1-2 héttel a kezdés előtt rakták össze úgy, hogy egyébként úgy volt, hogy eladják az egész brancsot a francba, csak végül nem jött össze. Szóval lett egy random lineup, akik játszottak valahogy, 

A Splycetól és a Roccattől nem vártam mást, ahogy a nyárra se várok jelentős javulást, ha csak nem történik minőségi lineup csere. A Splycenál egyébként Sencux ígéretes, úgy tűnik, Európa termeli ki a világ mideseinek felét :)

Tehát a tippjeim a playoffra:

  • Unicorns of Love - Origen 3-2
  • Fnatic - Vitality 3-2

Ti mit tippelnétek? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lol-esports.blog.hu/api/trackback/id/tr58545104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Komojtalan 2016.03.31. 09:25:04

Ha jól emlékszem én Origen, Fnatic, H2K -t vártam, nem jött be :-), igaz ez csak az alapszakasz volt. PoE -ről tavaly is sokaknak az volt a véleménye, hogy nem ennyire jó, de ha az ADC rossz akkor egy másik sebzőre kell rájátszani. UOL jobb lett mint gondoltam, most néztem Vizicsacsi 1 hónapos streamjét, akkor azt mondta már a rájátszásra gyakorolnak a további meccseken. G2 szerintem továbbra sem ennyire jó, nem várom döntőbe, inkább a 4. hely.

Origen-UOL 1-3
Vitality-Fnatic 1-3
G2-Fnatic 1-3
H2K-UOL 3-1
G2-UOL 2-3
H2K-Fnatic 3-1

Le sem kell játszani a következő 3 hét meccseit :-). Amúgy utólag variáljátok a címeket? A blog.hu -n elő vagyok fizetve a blogra és egy teljesen más címre vinne, ami természetesen nincs, így a lol-esport-blog.hu -ról kellett idejöjjek.

avemee 2016.03.31. 17:43:44

Vitality szerintem nagy csalódás lesz a playoffban. Cabochard elég középszerű tank karakterekkel. Eddig kedvezett neki a meta nagyon, most a playoffban meglátjuk valójában mennyit ér.
süti beállítások módosítása